Perquè no es va acabar el món

Comentaris

  1. Hombre, no será por esto, no..salut

    ResponElimina
  2. Millor que no s'acabi...ens queden moltes coses per fer.^-^

    ResponElimina
    Respostes
    1. només faltaria, amb tota la feina que ens queda per fer!

      Elimina
  3. Perquè és l'Uruguai, que si fos en aquesta part del món li haguéssim donat torró de xocolata amb els mateixos efectes... feliços torrons!

    ResponElimina
  4. Mare-de-déu-senyor! Jo vull marxar d'aquest planeta!

    ResponElimina
  5. ja ja no sé, com no ens anem a Europa o la lluna...

    ResponElimina
  6. Ostres, molt bó! No m´estranya gens que no lis agradi el mate, jo em sentia una mica marcià per això quan vaig viure a Buenos Aires.
    Aquest diumenge he anat al Mercat de Sant Antoni després de 30 anys. Quins records! Que tinguis molt Bon Any. Borgo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Has viscut a Buenos Aires? tu has estat a tot arreu. Si, el Mate si no ets Argentí, m'assembla que es dificil que t'agradi. Jo només el vaig probar un cop i era molt estrany. Aqui el Mercat de Sant Antoni, tot i que ha canviat l'ubicació, segueix havent un ambient de bon rotllo. Que tinguis tu també un bon any!

      Elimina
  7. El món s'acaba ... però s'acaba bé ;) Bon any! :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, de moment s'ha acabat be i espero que per molts anys! bon any!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres

Cocodrils a les clavegueres de Nova York